دلیل استفاده از پوشش در سوله ها چیست
پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
دلیل استفاده از پوشش در سوله ها چیست
سه شنبه 8 تير 1400 ساعت 11:58 | بازدید : 46 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

برای جلوگیری از مشکل پوسیدگی ستون ، در برخی موارد از ستون های بتونی روی پی استفاده می شود. انجام عملیات ضد خوردگی در سازه های فلزی برای جلوگیری از خطر پوسیدگی در اثر عوامل جوی ضروری است. یکی از مراحل اصلی ساخت سوله استفاده از ساندویچ پانل و همچنین سایر مواد مورد استفاده برای پوشاندن سوله است. صفحه ستون معمولاً مفصلی است. از ورق کرکره گالوانیزه با آستر فایبرگلاس برای پوشاندن سقف استفاده می شود.

پوشاندن بدن سوله
پوشاندن بدنه یک سوله سبک یا سنگین از دو قسمت تشکیل شده است: پوشش داخلی و پوشش خارجی بدن. عوامل متعددی در پوشاندن سقف و بدنه سوله در نظر گرفته شده است. هزینه های سربار و همچنین هزینه دفع مواد برای پوشش سقف و بدنه سوله ، هزینه دستمزد نیروی انسانی و برنامه بهینه همه در سرعت نصب تأثیر می گذارد. هزینه و عایق حرارتی نیز از جمله مواردی است که در پوشش سقف و بدنه سوله اهمیت خواهد داشت. کاهش هزینه سقف سازی باعث کاهش هزینه های کلی پروژه می شود.

نیاز به عایق بندی مناسب در سوله ها
برای اینکه انواع سوله ها بتوانند گواهینامه های بین المللی صادرات محصولات را دریافت کنند ، باید از عایق صوتی مناسبی برخوردار باشند. از آنجا که ممکن است صداهای ناخواسته در خطوط تولید ایجاد شود ، محیط زیست نباید تحت تأثیر اثرات زیست محیطی و سلامتی در طی فعالیت های صنعتی قرار گیرد. عایق بندی حرارت سوله نیز بسیار مهم است زیرا از اتلاف انرژی جلوگیری می کند که منجر به صرفه جویی در هزینه می شود.

نوع پوشش سوله و مشخصات آن
نوع پوشش سوله به نوع کاربری بستگی دارد. به عنوان مثال ، پوشش سوله هایی که به عنوان انبارهای صنایع سنگین ، صنایع پلاستیک یا صنایع غذایی استفاده می شوند متفاوت خواهد بود. پوشش سقف و بدنه سوله باید به گونه ای باشد که در صورت آسیب دیدن قسمتی از آن ، عملیات ترمیم بدون آسیب رساندن به قطعات جانبی انجام شود و این تعمیر با هزینه کم انجام شود. پوشش سوله باید در برابر عواملی مانند رطوبت و خوردگی مقاوم باشد تا در شرایط کار یا آب و هوا از بین نرود.

پوشش سوله علاوه بر اینکه برای نوع کاربری مناسب است باید به زیبایی محیط سوله نیز کمک کرده و محیط سوله را چشم نواز کند و همچنین مواد آن باید در برابر پوسیدگی مقاوم باشد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-zanjan/



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 83
:: بازدید سال : 271
:: بازدید کلی : 24125